4 листопада стало відомо про загибель харківського метал-музиканту Миколи «Amorth» Состіна. Він був ударником кількох колективів.

Про це повідомив гітарист гурту «Заводь» Олексій Ковальов, в якому грав загиблий.

«Один з найкращих ударників України, амбасадор кайфу на Землі, частина історії українського блек-метала та гурту SOOM — Коля Amorth — на щиті», — написав у дописі Ковальов.

Состін грав у жанрі екстремального металу, серед яких були гурти Darklighter, T.O.R.N.A.P.A.R.T., Bleeding та Drudkh. Останній, найвідоміший серед усіх інших, грав в жанрі блек-металу.

Харківський блек-метал

Блек-метал — піджанр, різновид екстремального металу. Для нього характерний швидкий темп, вокал — скрімінг, гітари з сильно перенавантаженим звучанням, використання тремоло, «сирі» записи, нестандартні структури пісень та акцент на атмосферу.

В андеграундній музикальній індустрії Харків та вцілому регіон вважаються однією з «кузень» блек-металу в Східній Європі.

«Піонерами» цього жанру вважаються NokturnalMortum, які починали в 1991 році як Suppuration, та грали в жанрі дез-металу.

Харків також відомий в світі андеграундної музики багато іншими гуртами, такими як Dub Buk, HateForest, Astrofaes, Khors та вже вищезгаданий Drudkh.

Drudkh використовує у своїх композиціях тексти відомих українських письменників — Тараса Шевченка, Олександра Олеся, Ліни Костенко. Зокрема, один з альбомів концептуально побудований на поемі Шевченка «Гайдамаки».

Концептуальним також є оформлення дисків, де на обкладинках альбомів використовуються картини українських художників ХІХ століття, таких як Ісаак Левітан, Василь Перов, Михайло Кривенко.

Читайте також

  • Чому 23 серпня — не день міста: харківські митці про переосмислення історії та українську ідентифікацію