Команда незалежного театру «‎Нафта» створила аудіовиставу у метрополітені Харкова.

Про це повідомила журналістам Ґвара Медіа команда «‎Нафти».

Аудіосеріал складається з трьох частин: по одній частині на кожну гілку метро: Салтівська Серенада, Олексіївський Вестерн та Холодногірський Детектив.

«‎Харків – це центр світу, і в тутешньому метро може статися все: тут може опинитися королева Єлизавета з Клінтом Іствудом, Кернес може воскреснути, розлетітися на тисячі кажанів і вилетіти у вікно», – говорить автор ідеї та сценарію, засновник театру «‎Нафта» Артем Вусик.

Кожен аудіофайл – серія аудіосеріалу триває стільки, скільки рухається потяг метро від однієї кінцевої станції до протилежної.

«Я ретельно відміряв тривалість руху між станціями, враховував, коли потяг їде, коли стоїть, коли у вагон заходять чи виходять пасажири – кожну потенційну дію я включив в канву аудіовистави», – так режисер Вусик розповідає про творчий процес. 

Додається, що цим новим форматом театр дає можливість уявляти нові світи.

«Наприклад, зараз для багатьох метро асоціюється з укриттям, російськими ракетами, холодом та невизначеністю. Ми хотіли створити поруч із цією пам’яттю новий досвід. Ми хочемо сформувати нові спогади, пов’язані з нашим метро, хочемо тренувати уяву, думати широко і не боятися поміщати себе, наше місто, наш Харків у центр світу, де можуть відбуватися найдивовижніші речі», – говорить директорка театру «‎Нафта» Тетяна Голубова.

Аудіовистава презентована 31 жовтня. Її озвучили, Артем Вусик, В’ячеслав Гіндін, Олена Баженова, Павло Савельєв. Композитором виступив Стас Кононов.

Так, придбати доступ до аудіовистави можна у соцмережах театру або на сайті. 

Проєкт є переможцем грантової програми Per Forma, яку здійснює платформа Kyiv Contemporary Music Days за підтримки Performing Arts Fund NL та Міністерства освіти, культури та науки Нідерландів для розвитку сектору перформативних мистецтв в Україні.

Більше про театр «Нафта»

Це, як кажуть самі його творці, «незалежний альтернативний театр в Харкові». Його створили у 2018 році, як відкриту театральну платформу, де немає фіксованої трупи та класичних канонів. Будь-які актори, режисери, музиканти, хореографи, художники можуть долучитися до «Нафти» зі своєю ідеєю, зібрати команду та реалізувати власний проєкт. Завдання на сцені — «розривати стандарти, згризати рамки та горіти по суті».

Нагадаємо, у межах резиденції «Слово» арткритик Борис Філоненко та дизайнер Данило Штангеєв створюють серію коротких коміксів «Рахувати Харків». Героєм першого випуску став харківський дизайнер, художник-графік, та монументаліст Василь Єрмілов. Він був одним з представників українського авангарду, поєднував абстрактні мотиви з українськими. Квартирник із презентацією першого епізоду видання відбувся 22 червня.

Читайте також

  • «”Варта” — театр, який говоритиме виключно про війну». Артем Вусик про театральне мистецтво, рефлексію на Харків та «Щур».
  • «Навіть без світла, води та газу в Харкові відбувається мистецтво»: молодий театр «Очерет» відзначає першу річницю.
  • Харківський режисер став лауреатом театральної премії імені Леся Курбаса.