Пробираючись по провулках і глухими вулицями Лос-Анджелеса, художник Девід Коннеллі збирає викинутий картон та іншу вторсировину. Він перетворює їх у детально розписані поп-арт скульптури повсякденних речей.
Не завжди можна здогадатися, що скульптури були зроблені з такого пористого матеріалу. У своєму останньому серіалі «Pop Goes» Девід реагує на поточну кризу, в якій ми знаходимося. Він каже: «Поки неясно, наскільки сильно зміниться світ в результаті Covid-19, але нам доведеться адаптуватися, щоб рухатися вперед. І хоча всі ці твори були розроблені і створені задовго до пандемії, у багатьох з’явився додатковий резонанс.
В цьому випадку підтекст мого художнього процесу стосувався здатності людей створювати світ, в якому вони хочуть жити. Зараз ми все робимо саме так».
Ця нова серія, в якій представлені скульптури старовинних комп’ютерів, друкарських машинок і телевізорів, демонструє відношення Девіда до поп-арту як «портрету, протесту та відзначення».
Він пише: «Це шоу, в якому ідеї втілюються в життя швидко і прямо з різних сторін. Проте, кожна частина в шоу буде мати принаймні одну частину прямої розмови. Мета полягає в тому, щоб продовжити обговорення того, що таке поп-арт, що це було і куди він іде. У всіх роботах медіум є частиною повідомлення».